طراحی گزارش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
بازدید : 32
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

 نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

مدیریت امور مالی و حسابداری در تمامی تجارت‌ها باید با دقت بالا انجام گیرد. امروزه تمامی تجارت‌ها جهت انجام امور مالی و حسابداری خود از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که یک برنامه حسابداری تمامی نیازهای حسابداری تجارت‌ها را رفع می‌‌کند بدین صورت که وظیفه ذخیره، پردازش، نگهداری و مدیریت کلیه امور حسابداری را با کوچک‌ترین خطای انسانی ممکن انجام می‌دهد.

جهت حفظ و نگهداری اطلاعات مالی در برنامه حسابگر هر روزه با باز شدن برنامه، سیستم به صورت خودکار از اطلاعات موجود در سیستم نسخه پشتیبانی تهیه می‌کند. علاوه بر این امکان به کاربران توصیه می‌شود که همواره از اطلاعات خود با استفاده از امکان پشتیبانی و پشتیبانی سریع نسخه پشتیبان تهیه نمایند.

طراحی گزارش‌ها در نرم افزار حسابداری حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم

امکان طراحی برای کلیه گزارش‌ها متناسب با نیاز کاربران در برنامه حسابداری حسابگر وجود دارد. جهت طراحی گزارش با ورود به بخش گزارشات، گزارش مورد نظر خود را انتخاب نمایید و روی دکمه جدید کلیک نمایید. در پنجره باز شده نام گزارش جدید مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در نهایت دکمه تایید را انتخاب کنید. با این کار شما یک فرم گزارش جدید در بخش گزارشات شخصی خود تولید نموده‌اید. حال برای طراحی فرم جدیدتان می‌توانید به بخش گزارشات شخصی مراجعه نمایید و گزارش مورد نظر خود را انتخاب و دکمه طراحی را کلیک نمایید. حال صفحه طراحی باز می‌شود که در این بخش امکان اضافه شدن فیلد جدید و یا تغییر در اندازه فضای فیلدهای موجود در گزارش وجود دارد. اگر گزارش شما Quick Report باشد در سمت چپ نوار ابزار و در سمت راست فیلدها قابل مشاهده هستند. بعد از انتخاب این منوها برای ثابت نگه‌داشتنشان می‌توانید از علامت پونز (واقع در بالای این منوها) استفاده نمایید.

با استفاده از آیکون‌های متنوع طراحی در گزارشات Fast Report گزارش مد نظر خود را طراحی نمایید.

از امکانات منحصر به فرد موجود در برنامه حسابگر راهنماهای جامع و کامل در هر بخش از برنامه است که کار با برنامه را آسان نموده است.

دفتر چک، دفتر قسط، برگه دریافت وجه، برگه پرداخت وجه و... از امکانات کاربردی و مفید دیگر برنامه حسابگر است. با دفتر چک و دفتر قسط قادر هستید کلیه امور مربوط به چک‌های دریافتنی و پرداختنی خود را مدیریت نمایید.

اتصال به Caller ID از امکانات ویژه این برنامه محسوب می‌شود.

در برنامه حسابگر امکان ثبت فاکتورها بر اساس دقیقه وجود دارد که با تعیین این فیلد بعد از ثبت فاکتور امکان تغییر و یا حذف فاکتور وجود ندارد.

تمامی اطلاعات کالاها در فرم کاردکس کالا برنامه قابل مشاهده است. برای مشاهده اطلاعات کالا فرم کاردکس کالا را باز نمایید، ابتدا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس در این فرم قادر به مشاهده موجودی کالا در اول دوره، تعداد کالای وارد شده و صادر شده، شماره انبار، نوع واحد، قیمت واحد موجودی و... هستید همچنین تمامی تراکنشات کالا با ذکر جزییات مانند ردیف، نوع فاکتور، شماره فاکتور، تاریخ فاکتور، تعداد/مقدار، بها کالا، مبلغ، مانده مقدار و توضیح قابل مشاهده است. از دیگر امکانات موجود در این بخش از  برنامه می‌توان به امکان تعیین مشخصه کالا، تیک سفارش خرید و سفارش فروش اشاره نمود که با فعال کردن تیک سفارش خرید و فروش، فاکتورهای سفارش فروش و خرید مربوط به کالای انتخاب شده نیز نمایش داده می‌شود.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , شایگان سیستم , حسابگر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com